فلزیاب فرکانسی چیست و چگونه کار میکنند

فلزیاب فرکانسی چیست و چگونه کار میکنند

فلزیاب فرکانسی ابزاری برای تشخیص اهداف با ارزش پنهان شده در زمین میباشد، همان طور که از اسم این دستگاه ها مشخص است با استفاده از فرکانس و امواج کار میکنند. فلزیاب های فرکانسی از مدل های فلزیاب شعاع زن میباشد که میتواند کمک بسیار زیادی در محیط های وسیع داشته باشد. دستگاه های فلزیاب فرکانسی و آنتنی مجبوبیت بالایی دارند و بسیاری از اپراتور ها در کشف طلا از آنها استفاده میکنند.

فلزیاب شعاع زن یک تکنولوژی پیشرفته است که برای تشخیص و شناسایی اشیاء فلزی در زمین استفاده میشود. این دستگاه با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، قادر است به صورت دقیق و سریع فلزات را تشخیص دهد. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه میتوان به قابلیت شعاع زدن به مکان های دور افتاده  که دسترسی در آنها دشوار است اشاره کرد. به عبارت دیگر، با استفاده از این دستگاه میتوان به راحتی و با دقت بالا فلزات را در مناطقی که به سختی قابل دسترسی هستند، شناسایی کرد.

دستگاه های شعاع زن فرکانسی یک موج سینوسی با استفاده از آنتن موجود در دستگاه ارسال میکند که با برخورد به اجسام فلزی با تغییر فرکانس به دستگاه برمیگردد و با تحلیل اطلاعات محدوده وسیع ما را کاهش میدهد تا بتوانید نقطه مورد نظر را پیدا کنید، فلزیاب فرکانسی با توجه به مدل دستگاه دارای شعاع و عمق کاوش متفاوتی میباشد که قابلیت تشخیص نوع فلز را دارد.

در ادامه مقاله بهترین فلزیاب فرکانسی در بازار ایران را به شما معرفی میکنید تا بتوانید با خرید آنها یک نتیجه خوب در کاوش و جستجو گنجینه ها داشته باشید. این دستگاه ها دارای انواع تک فرکانسی و چند فرکانسی میباشند.

در مدل های تک فرکانس برای تولید انواج از یک فرکانس استفاده میشود و مناسب برای جستجو اهداف با ارزش در زمین های کم عمق میباشد. برخی دیگر از فلزیاب های شعاع زن از چند فرکانس استفاده میکنند که مناسب برای کاوش در عمق های بالاتر میباشد و قدرت بالاتری نسبت به تک فرکانس ها دارد.

معرفی قویترین فلزیاب فرکانسی

  1. کمپانی: AKS GOLD DETECTOR
  2. رنگ: رز گلد
  3. عمق کاوش: 8 متر
  4. شعاع کاوش: 800 متر
  5. قابلیت تشخیص طلا، نقره، مس و حفره

فلزیاب شعاع زن AKS

  1.  کمپانی AKS Gold Detectors
  2. عمق کاوش ۱۰ تا ۱۵ متر
  3. شعاع کاوش ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر
  4. رنگ طلایی رز گلد
  5. تشخیص انواع فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی

فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب

  1. 5 حالت برای جستجو برای انواع فلز طلا، نقره، برنز، سنگ های قیمتی
  2. شعاع قابلیت تنظیم از 150 متر الی 20000 متر
  3. عمق کاوش 10 متر
  4. سه آنتن برای جستجو
  5. باتری فست شارژ

خرید دستگاه فلزیاب ارزان مگ پرسون

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید بهترین فلزیاب پالسی در بازار با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *