طلایاب از چند متری طلا را تشخیص میدهد

دستگاه فلزیاب 2024

دستگاه فلزیاب

هنگامی که اسم دستگاه فلزیاب به گوش میرسد واکنش های افراد به گونه های متفاوتی است برخی به پیدا کردن طلا، گنج فکر میکنند برخی دیگر به برقرار کردن امنیت در مکان های عمومی که هر دو تفکر درست میباشد در این مقاله با انواع فلزیاب ها و تکنولوژی های متفاوت آشنا خواهید شد. فلزیاب ها در انواع مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز کاربران خریداری و مورد استفاده قرار میگیرند.

انواع دستگاه فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری، فلزیاب شعاع زن هستند که توسط کمپانی های مختلف در مدل های متفاوت وجود دارند که با توجه به خواسته های اپراتور شمارا برای یک جستجو عالی آماده کار میکنند. فلزیاب دستگاهی است برای پیدا کردن اشیاء دفن شده در زمین، دیوار یا اجسام است.

توجه داشته باشید که خرید یک دستگاه فلزیاب یه تنهایی کافی نیست و شما باید با تمرین و تکرار کار با دستگاه را به خوبی یادبگیرید تا به نتیجه مطلوبی برسید. نحوه کار دستگاه گنج یاب ایگونه است که گنج یاب ها میدان مغناطیسی در اطراف دیسک خود تولید میکنند و زمانی که اشیاء فلزی در محدوده میدان مغناطیسی دیسک قرار بگیرند میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه گنج یاب با این تغییرات متوجه فلزیاب در اطراف دیسک میشود و کاوشگران را مطلع میکند. هرچقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده بیشتر باشد عمق کشف فلز بیشتر میشود، عمق کاوش توسط گنج یاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز بیشتر یا کمتر میشود.

انواع دستگاه فلزیاب

  • فلزیاب بوقی

  1. فلزیاب VLF: این نوع گنج یاب دارای وزن کمی هستند و دیسک آنها کوچیک است، عمق کاوش این گنج یاب معمولا 1.5 الی 2 متر میباشد گنج یاب های تفریحی VLF برای پیدا کردن فلزات در سطح خاک طراحی شده اند.
  2. فلزیاب PI: این نوع گنج یاب دارای قدرت بیشتری نسبت به گنج یاب های VLF میباشد و نسبتا دارای وزن بیشتری هستند چون مصرف باتری آنها زیاد است از یک باتری اسیدی استفاده میکنند. این نوع فلزیاب ها قدرت تفکیک بالایی ندارند این نوع گنج یاب ها مانیتور ندارند.

فلزیاب بوقی نوا پلاس

فلزیاب کامپکس ایکس 5

 این دستگاه ها که به نام ردیاب طلا نیز شناخته میشوند، مناسب برای محیط های وسیع که نقطه مشخصی در آن ها وجود ندارد میباشد. با کمک یک فلزیاب شعاع زن میتوانید نحدوده را کاهش دهید. که به صورت خوراک خور، آنتنی، فرکانسی وجود دارد. قیمت مدل خوراک خور، آنتنی پایین تر میباشد اما مدل فرکانسی کارایی و عملکرد بالاتری را ارائه میدهد.

فلزیاب نقطه زن بهتر است یا ردیاب

فلزیاب شعاع زن AKS

 

ردیاب جیوه ای خوراک خور

خرید دستگاه فلزیاب ارزان مگ پرسون

این دستگاه های که به عنوان اسکنر فلزیاب،گنج یاب GPR یا مگنومتر (Magnetometer) شناخته میشوند میتوانند بدون حفاری و کاوش از طریق صفحه نمایشگر دستگاه اطلاعات کافی را برای اپراتور فراهم کنند، این دستگاه ها پس از برخورد با فلزات در زمین تجسمی از شکل فلز را در اختیار اپراتور قرار میدهد. این فلزیاب ها مناسب برای کاوش در عمق های بالا 10 متر میباشد.

اسکنر فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

اسکنر فلزیاب تصویری G3-6500

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 18000

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 200000

اسکنر فلزیاب تصویری لایو سنسور

این فلزیاب ها با نام پین پوینتر، فلزیاب راکتی شناخته میشوند و به دلیل ورن سبک و ابعاد کوچک و حمل راحت در بین کاوشگران محبوبیت بالایی دارد. فلزیاب پین پوینتر زمانی برای گنج یابی برای شما کاربرد دارد که شما نقطه مشخصی داشته باشید، فلزیاب راکتی دارای کارایی ساده میباشند که تمامی افراد میتوانند با آن کار کنند فقط کافی دستگاه را روشن کنید و شروع به کاوش کنید و حتی ریزترین اشیاء پنهان شده در زیر زمین را پیداکنید.

راکت فلزیاب بازرسی بدنی دینگ وی بنگ

راکت فلزیاب بازرسی بدنی گرت 

راکت فلزیاب بازرسی بدنی پین پوینتر AT

راکت فلزیاب بازرسی بدنی نوکتا accu

راکت فلزیاب بازرسی بدنی پالس دایو

دستگاه فلزیاب پالس پاور یک فلزیاب فلزیاب پالسی و اسکنر تصویری میباشد با خرید این دستگاه فلزیاب چندکاره شما در واقع دارای دو دستگاه فلزیاب هستید و میتوانید از قابلیت نقطه زنی این فلزیاب تا 3.5 متر استفاده کنید و در صورت نیاز به کاوش در عمق بالاتر از اسکنر تصویری استفاده کرده و تا 8 متر کاوش کنید.

 

فلزیاب پالسی اسکنر

 یک دستگاه فلزیاب چندکاره  دارای قیمت ارزان  و قابلیت نقطه زنی و شعاع زنی که با قابلیت شعاع زنی دستگاه میتوانید تا 1000 متر در زمین های وسیع کاوش کنید و محدوده را کاهش داده سپس با قابلیت نقطه زنی دستگاه طلایاب نقطه دقیق را پیدا کنید.

 

فلزیاب نقطه زن و شعاع زن

عمق کاوش دستگاه فلزیاب به چه عواملی بستگی دارد؟

  • تکنولوژی ساخت دستگاه میتواند در کارایی دستگاه تاثیر داشته باشد.
  • قدرت دستگاه: بستگی به مدار و قطعات به کار رفته در دستگاه دارد.
  • اندازه فلز: که با عمق کاوش رابطه مستقیم دارد هرچه فلز بزرگتر باشد در عمق بیشتری قابل کشف است.
  • جنس فلز: واکنش دستگاه ها نسبت به فلزات مختلف متفاوت است
  • جنس زمین و خاک: بطور مثال در زمین های سنگی و سنگلاخی عمق کاوش کمتر است.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید بهترین فلزیاب پالسی در بازار با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *