خرید فلزیاب تصویری حرفه ای

قیمت دستگاه اسکنر تصویری

قیمت دستگاه اسکنر تصویری

اسکنر ها معمولا به دستگاههایی گفته میشوند که قابلیت ارائه تصویر از زیر زمین را دارند. اما منظور از تصویر، مثل تصویری که دوربین گوشی شما میگیرد نیست. اسکنر ها از سنسور های مگنومتر استفاده میکنند که بر اساس میدان مغناطیسی کار میکنند و تصویری خروجی که از آن ها به صورت گراف های رنگی میباشد. قیمت دستگاه اسکنر فلزیاب تصویری با توجه به مقدار عمق کاوش و حساسیت دستگاه متفاوت میباشد.

در این مقاله به معرفی انواع دستگاه فلزیاب تصویری میپردازیم که قیمت دستگاه اسکنر تصویری در رنج های متفاوتی میباشد و میتوانید با هر بودجه ای که دارید فلزیاب تصویری را خریداری کرده و از قابلیت های این فلزیاب قدرتمند استفاده کنید. برای کار با گنج یاب های تصویری نیاز به یک لپ تاپ دارید تا نرم افزار تخصصی این فلزیاب را نصب کرده و با اتصال به لپ تاپ شروع به اسکن کنید و اطلاعات مفیدی را از محل کاوش بدست آورید.

استفاده از این دستگاهها چند سالی است که با استقبال کاوشگران مواجه شده و توانسته اند در بازار به فروش خوبی دست پیدا کنند. گنج یاب اسکنر قادر است تا علاوه بر تشخیص فلز در زیر زمین، ابعاد و عمق حدودی آن را نیز مشخص کند. این دستگاهها علاوه بر داشتن قدرت تفکیک مناسب باید دارای عمق کاوش مناسبی هم باشند.

فلزیاب نقطه زن بوقی و تصویری

 

قیمت دستگاه اسکنر تصویری

قیمت دستگاه اسکنر تصویری متغییر هستند و بستگی به قابلیت ها و امکاناتی که ارائه میدهند دارد. در این اسکنر ها یکی از مواردی که در قیمت دستگاه بسیار تاثیر گذار میباشد، نوع سنسور مگنومتری است که شرکت تولید کننده در آن استفاده میکند. زیرا هرچه این سنسور های از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند، تصاویر خروجی نیز کیفیت بالایی دارد و قیمت دستگاه اسکنر تصویری بالاتر میرود.

از طرف دیگر شرکتی که از آن اسکنر خریداری میکنید باید گارانتی و تضمین کیفیت داشته باشد، توجه داشته باشید دستگاه های فلزیاب تصویری مناسب برای دفینه های قدیمی هستند و نمیتوانند طلای جدید را تشخیص دهند اما عمق کاوش این دستگاه های فلزیاب بالا میباشد که با توجه به حجم فلز میتواند از 10 متر به بالا به کاوش و جستجو بپردازد.

تفاوت اصلی و مهم فلزیاب بوقی و تصویری را میتوان در عمق کاوش آنها و سیستم هشداردهنده معرفی کرد فلزیاب بوقی به صورت و آلارم و بوق هشدار میدهد و فلزیاب تصویری اهداف را به صورت رنگ و شکل های مختلف روی صفحه مانیتور با استفاده از یک نرم افزار مخصوص نمایش میدهد. همچنین قیمت دستگاه اسکنر تصویری به دلیل عمق کاوش بالاتر نسبت به فلزیاب بوقی گرانتر میباشد.

معرفی دستگاه اسکنر تصویری

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 18000

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 200000

اسکنر فلزیاب تصویری لایو سنسور

معرفی فلزیاب تصویری ارزان قیمت

اسکنر فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

اسکنر فلزیاب تصویری G3-6500

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروشجدیدترین فلزیاب تصویری، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان قیمت دستگاه اسکنر تصویری با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *