بهترین گنج یاب بوقی

فلزیاب پالسی قوی 2024

فلزیاب پالسی قوی 2024

دستگاه فلزیاب پالسی یکی از محبوب ترین دستگاه ها برای کاوش و جستجو گنجینه ها میباشد و در دسته فلزیاب نقطه زن بوقی قرار میگیرند. ازاین نوع فلزیاب ها برای کارایی های متفاوت گنج یابی، فلزیابی، کشاورزی استفاده میشود و قابلیت تشخیص نوع و مکان فلز را دارند. در این مقاله به معرفی دستگاه فلزیاب پالسی قوی میپردازیم.

توجه داشته باشید که خرید یک دستگاه فلزیاب پالسی قوی با توجه به نیاز اپراتور متفاوت است در ابتدا باید نیاز خود از کاوش را درنظر بگیرید و سپس با مقدار بودجه ای که دارید یک فلزیاب بوقی را خریداری کنید. حال به مواری که باید توجه کنید اشاره میکنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید فلزیاب پالسی قوی داشته باشید.

در ابتدا عمق کاوش مورد نیاز خود از دستگاه فلزیاب را درنظر بگیرید و مطمئن شوید که دستگاه در عمق مورد نظر شما قابلیت تشخیص فلزات را داشته باشد. مورد دیگری که اهمیت بالایی دارد حساسیت فلزیاب میباشد، دستگاه فلزیاب یا حساسیت بالا امکان تشخیص فلزات کوچکی که در زیر زمین پنهان شده را فراهم میکند. در فلزیاب های پالسی قوی قابلیت تفکیک فلزات وجود دارد و به اپراتور کمک میکند تا بتواند به دنبال فلز با ارزش و فلزات مورد نظر خود بگردد و انواع فلز را تشخیص دهد.

دستگاه های فلزیاب پالسی از یک دیسک برای جستجو استفاده میکنند که این دیسک با اسم لوپ، کویل، سیم پیچ شناخته میشوند و مقدار کاوش عمق با توجه به انداره و ابعاد دیسک، نوع خاک، انداره فلز متفاوت است. هرچه اندازه فلز و ابعاد دیسک بزرگتر باشد قابلیت کاوش در عمق بالاتری رانیز برای شما فراهم میکند.

فلزیاب پالسی قوی قابلیت کاوش در عمق بالاتری را نسبت به دستگاه های vlf دارند و میتواند فلزات طلا را از دیگر فلزات جدا کند که این امر سبب میشود ال درصد خطای شما کاهش پیدا کتد همچنین یک فلزیاب پالسی قوی باید دارای حساسیت بالا و پایداری زیاد باشد تا بتواند اهداف مورد نظر را پیداکند.

معرفی انواع دستگاه فلزیاب پالسی قوی

فلزیاب بوقی نوا پلاس دارای سیستم کاری PI (پالسی) است و دارای قدرت تفکیک دقیق با حداقل خطا میباشد این فلزیاب قدرتمند در مقابل دستگاه های هم قیمت خود حساسیت بالاتری نسبت به طلا دارد فقط به این نکته توجه داشته باشید قبل از کار با این فلزیاب از شارژ کامل دستگاه اطمینان داشته باشید تا دستگاه با قدرت بیشتری کار کند.

مزایا فلزیاب بوقی نوا پلاس

  • تفکیک دقیق با حداقل افت برد در زمان تفکیک
  • حساسیت بالاتر نسبت به طلا در مقایسه با دستگاه های هم ردیف خود
  • ثبات و پایداری و اطمینان به دستگاه در شرایط مختلف زمین و آب و هوا
  • دکمه تنظیم کردن اتوماتیک دستگاه
  • عملکرد تنظیم کردن در آب، حفره، غارها و شکاف ها
  • راحت بودن استفاده از دستگاه و تنظیم آن
  • کارکرد در زمان طولانی حدود 8 ساعت
  • قابلیت شارژ سریع باطری دستگاه حدود 2 ساعت

فلزیاب پالسی نوا پلاس

فلزیاب بوقی کامپکس ایکس 5 دارای باتری قدرتمند میباشد که با یک بار شارژ کامل این فلزیاب میتوانید 3 الی 5 ساعت یه صورت مداوم به کاوش بپردازید از دیگر ویژگی های این فلزیاب قدرتمند قدرت حذف ذرات خاک میباشد طراحی این فلزیاب به گونه ای میباشد که حتی افراد مبتدی میتوانند پس از آموزش کار با این فلزیاب و استفاده از دفترچه راهنمای فارسی به راحتی به کاوش بپردازند و نتیجه عالی را دریافت کنند.

مزایا فلزیاب بوقی کامپکس ایکس 6

  • قابلیت پیدا کردن فلزات طلا و نقره در عمق
  • دارای دیسک 60 سانتی متر و دیسک 25 سانتی متر و لوپ ۱*۱ (یک در یک ) یونیورسال
  • ثبات و پایدار در هنگام کار
  • حالت ALL METAL به منظور جستجوی هر نوع فلز
  • سیستم ساده و آسان جهت هر اپراتور حرفه ای یا آماتور
  • دارای بالانس دستی جهت جستجوی تمام فلزات
  • حالت تفکیک فلزات به صورت دقیق
  • جداسازی فلز و طلا از سایر فلزات
  • عمق کاوش ۴ متر

فلزیاب پالسی کامپکس ایکس 5

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید فلزیاب کوچک و قوی با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *