فلزیاب نقطه زن Score SMF

فلزیاب نقطه زن Score SMF

فلزیاب نقطه زن Score SMF

فلزیاب نقطه زن Score SMF دارای تکنولوژی پیشرفته برای جستجو میباشد، این فلزیاب چند فرکانسه با قابلیت ضد آب امکان کاوش و جستجو در ساحل را برای شما فراهم میکند. این فلزیاب با استاندارد IP68 تا عمق 16 فوت زیر آب است و برای شکار گنج در ساحل و زیر آب مناسب است. این فلزیاب مناسب برای افراد مبتدی و با تجربه میباشد. با فلزیاب نوکتا Score SMF چند فرکانس را به طور یکپارچه استفاده کنید. منوی این فلزیاب بسیار ساده میباشد و میتوانید دستگاه را روشن کنید و به کاوش بپردازید.

فلزیاب نقطه زن Score SMF از دسته فلزیاب بوقی برای گنج یابی است، دارای بلوتوث برای اتصال هدفون بی سیم است که کیفیت بالایی را ارائه میدهد. با خرید این فلزیاب بوقی یک فلزیاب ساحلی با عملکرد بالا در اختیار خواهید داشت. فلزیاب نقطه زن Score SMF با کویل جستجوی DD ضد آب 30cm x 23cm، 12 اینچ x 9 اینچ (SC30) خود قابلیت تشخیص انواع فلزات را برای شما فراهم میکند. با یک بار شارژ فلزیاب نقطه زن Score SMF تا 12 ساعت استفاده را ارائه میدهد و زمان جستجوی طولانی را تضمین میکند.

این فلزیاب نقطه زن ساخت کمپانی نوکتا ترکیه با سیستم کاری VLF دارای فرکانس کاری 15 کیلوهرتز برای شرایط جستجوی متنوع به عنوان یک ابزار قدرتمند برای گنج یابی است، که با عملکرد خود کار نیاز به تنظیمات پیچیده ندارد، همچنین فلزیاب نقطه زن Score SMF امکان کاوش در ساحل، ماسه های مرطوب معدنی و آب های شور را برای شما فراهم میکند.

فلزیاب نقطه زن Score SMF با ارائه فناوری جستجوی چند فرکانس به صورت همزمان کاملا ضد آب تا عمق 5 متری با قیمتی مناسب است، این فلزیاب از دستگاه های تک فرکانس قدرت بالاتری دارد که سبب میشود انتخابی برجسته برای کسانی باشد که به دنبال عملکرد پیشرفته برای تشخیص اهداف مدفون شده در زمین هستند.

فلزیاب نقطه زن Score SMF

امکانات فلزیاب نقطه زن Score SMF

  • شامل 60 شناسه هدف و زنگ های هارمونیک، با فرکانس های قابل تنظیم برای تشخیص دقیق.
  • به‌روزرسانی‌های میان‌افزار آنلاین دستگاه خود را به‌روز نگه دارید و با به‌روزرسانی‌های قابل دانلود، بهترین عملکرد را داشته باشد.
  •  با وزن قابل حمل و سبک تنها 1.25 کیلوگرم (2.7 پوند)، حمل SCORE آسان است و خستگی را در طول جستجوهای طولانی به حداقل میرساند.
  • لرزش و نشانگرهای بصری: هشدارهای واضح با لرزش و یک LCD با نور پس زمینه برای شرایط کم نور ارائه میدهد.
  • فرکانس عملیاتی 15 کیلوهرتز برای شرایط جستجوی متنوع.
  •  سه حالت جستجو بهینه شده برای محیط های پارک، صحرایی و ساحل.
  • سیم پیچ جستجو ضد آب DD 30cm x 23cm / 12″ x 9″ (SC30).
  •  دارای LCD سفارشی برای خواندن واضح داده ها.
  • منبع تغذیه باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3250 میلی آمپر ساعت.
  • طراحی سبک وزن (1.25 کیلوگرم / 2.7 پوند) و طول قابل تنظیم (63 سانتی متر، 132 سانتی متر، 25 اینچ، 52 اینچ).
  • 3 سال گارانتی محدود به کشور های خارجی

معرفی فلزیاب نقطه زن پالسی

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *