اسکنر تصویری توربو 20000

فلزیاب نقطه زن تصویری اصل

فلزیاب نقطه زن تصویری اصل

انواع دستگاه فلزیاب وجود دارد که در دسته بندی های متفاوتی قرار میگیرند در این مقاله به بررسی دستگاه های فلزیاب نقطه زن تصویری یا همان اسکنر فلزیاب سه بعدی میپردازیم. در ابتدا باید با معنی فلزیاب تصویری چیست؟ آشنا شوید تا درباره این نوع دستگاه ها اطلاعات کافی داشته باشید.

فلزیاب نقطه زن تصویری به دستگاهی گفته میشود که علاوه بر قابلیت شناسایی فلز، قابلیت اسکن و ارایه تصویر فلز مورد نظر را دارد و فقط شکل حدودی و تخمینی فلز را نمایان میکند که به طور کلی میتوان در حدود 90 درصد به تصویر ارائه شده اعتماد کرد. فلزیاب تصویری داده ها را جمع آوری و سپس با جزئیات به کاربر نمایش میدهند.

این دستگاها تصاویر دو بعدی و سه بعدی را با توجه به اسکن گرفته شده ارائه میکند و به کاربر کمک میکنند تا اهداف را دقیقتر و واضح تر ببینند همه این کارها باعث میشود تا اپراتور بتواند تصمیم بهتری بگیرد که آیا به عمق کاوش بیشتری نیاز دارد یا خیر و از کاوش های بیهوده جلوگیری میکند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.  دستگاه های فلزیاب تصویری دارای عمق کاوش بالای 10 متر میباشند و علاوه بر تشخیص فلزات با ارزش از بی ارزش امکان مشاهده غارها، اتاقک، حفره را برای کاربران فراهم میکند.

فلزیاب نقطه زن تصویری برای کاوش در انواع زمین ها مناسب است و برای کشف فلزات قدیمی کاربرد دارد. نحوه عملکرد دستگاه های اسکنر تصویری مقداری دشوار تر از فلزیاب بوقی میباشد و علاوه بر اسکن گرفتن نیاز به دانش تجزیه و تحلیل اسکن دارید. البته اگر تازه کار هستید هنگام خرید دستگاه فلزیاب تمام نکات به شما آموزش داده میشود و با تمرین میتوانید به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

اگر بخواهیم تعریف ساده ای فلزیاب نقطه زن تصویری داشته باشیم میشه گفت که این دستگاه ها بخاطر استفاده از تکنولوزی های منحصر به فرد و خاص قادر هستند با اسکن زمین، تصاویری را از زیر زمین و لایه های زمین در اختیار کاوشگر قرار دهد. با روی کار آمدن این دستگاه ها عملا کار کاوش بسیار راحت تر از گذشته شده است زیرا کاوشگر میتواند با اسکن زمین جزئیات بهتر و بیشتری را از هدف بدست بیاورد که در وقت و هزینه خود نیز صرفه جویی میشود.

نحوه کار فلزیاب نقطه زن تصویری

فلزیاب نقطه زن تصویری با نمایشگر با انواع بدون نمایشگر تفاوت دارند و با تجزیه و تحلیل سیگنال های دریافتی شکل تقریبی هدف، عمق و ابعاد ان را نمایش میدهند در صورتی که انواع بدون نمایشگر فقط یک سیگنال صوتی را ارائه میدهند. ارائه تصاویر سه بعدی میتواند کمک بسیار زیادی به هر دو دسته کاوشگران حرفه ای و آماتور در زمینه گنج یابی بکند و فاکتور بسیار ارزنده ای است.

یک نرم افزار گرافیکی برای دستگاه های فلزیاب تصویری وجود دارد که وظیفه تحلیل و تجزیه داده های دریافتی و تبدیل آن ها به گراف های تصویری و رنگی را بر عهده دارد و در تصاویر دو بعدی از رنگ تصاویر میتوان به اطلاعات مورد نیاز در مورد محیط کاوش دست یافت.

نقش اپراتور ها برای کاوش بسیار مهم میباشد زیرا اگر بهترین دستگاه را داشته باشید ولی کار با آن را بلد نباشید نمیتوانید به جستجو بپردازید و نتیجه حرفه ای را بدست آورید. اپراتور های فلزیاب حرفه ای با کمک تصویر های سه بعدی و ثبات و پایداری سیستم میتوانند انواع فلزات را تشخیص دهند.

حال که با معنی فلزیاب نقطه زن تصویری آشنا شدید میتوانید یک خرید فلزیاب حرفه ی را تجربه کنید. در ادامه مدل های متفاوتی از دستگاه های فلزیاب تصویری را به شما معرفی میکنیم که دارای بهترین فناوری ها هستند و در تست ها پاسخ چشم گیری داشته و نظر اپراتور هارا به خود جلب کرده است.

از کجا فلزیاب نقطه زن تصویری اصل بخریم

حتما توجه داشته باشید که قبل از خرید اطلاعات خود را در مورد کالای مورد نظر تکمیل کنید و حتما حتما خرید خود را از شرکت های معتبر انجام دهید و به هیچ عنوان به اشخاص اعتماد نکنید. شرکت فلزیاب افشار در هنگام خرید دستگاه را برای شما تست میگیرد تا با اطمینان بیشتری خرید کنید. تمامی دستگاه های فلزیاب تصویری این شرکت دارای دفترچه فارسی راهنما میباشد.

معرفی فلزیاب نقطه زن تصویری اصل

اسکنر فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

اسکنر فلزیاب تصویری G3-6500

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 18000

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 200000

اسکنر فلزیاب تصویری لایو سنسور

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *