فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو

فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو

فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو

فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو ساخت کمپانی Nokta ترکیه از دسته فلزیاب بوقی با سیستم کاری VLF است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب میباشد این دستگاه برای جستجو انواع طلا و سکه و فلزات کوچک مناسب میباشد فلزیاب Nokta Impact pro اولین دستگاه چند فرکانسی میباشد که این امکان را دارد که از 3 فرکانس مختلف استفاده کند.

این دستگاه فلزیاب به دلیل چند فرکانس بودن و داشتن 12 حالت جستجو برای شرایط مختلف مناسب میباشد و میتوانید به جستجو انواع اشیاء بزرگ و کوچک بپردازید همچنین به دلیل وزن سبک این فلزیاب به راحتی میتوانید به کاوش بپردازید توجه داشته باشید که عمق کاوش این دستگاه 1 متر50 سانت میباشد برای عمق بالا مناسب نیست.

فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو دارای 3 فرکانس عملیاتی قدرتمند، سیستم عامل به روز و طراحی قوی میباشد اگر به دنبال عمق و توانایی تشخیص پیشرفته هستید، Impact pro دستگاه مناسبی برای شما میباشد.

 با داشتن دستگاه IMPACT میتوانید از فناوری پیشرفته آن استفاده کنید سیستم صوتی الکترومغناطیسی موجود در دستگاه فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو به شما کمک میکند تا بتوانید اهداف طلا، سکه، آثار و گنجینه های باستانی را شناسایی کنید.

 فرکانس عملیاتی فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو  20  کیلو هرتز میباشد و دارای 2 لوپ برای جستجو میباشد که امکان کاوش در عمق های متفاوت را ارائه میکند، این دیسک های جستجو به دلیل قابلیت ضد آب امکان کاوش در آب های کم عمق و ساحل را برای اپراتور فراهم میکند.

منبع تفذیه IMPACT PRO باتری قابل شارژ میباشد که با شارژ کامل دستگاه میتوانید تا 6 ساعت با دستگاه کار کنید، توجه داشته باشید قبل از کاوش دستگاه را شارژ کنید تا با قدرت بیشتری به جستجو بپردازید.

قدرت تقکیک در فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو عالی و بی نقص میباشد و امکان حذف ذرات و املاح معدنی و سیگنال های  مزاحم را دارد، همچنین به دلیل داشتن بالانس اتوماتیک و دستی حتی افراد مبتدی میتوانند از این فلزیاب قدرتمند استفاده کنند. از دیگر خصوصیات این فلزیاب نور پس زمینه صفحه نمایش است که امکان کاوش در تاریکی را برای شما فراهم میکند.

فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو

ویژگی های فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو

  • تکنولوزی این فلزیاب VLF است که از فرکانس بسیار پایین استفاده میکند و سیگنال های دیجیتال را به واحد کنترل اصلی ارسال میکند و روی صفحه نمایش با مقدار عددی نشان میدهد، این مقدار عددی یک شناسه برای تشخیص نوع فلز است که سیگنال هارا به یک صدای صوتی تبدیل میکند که با توجه به تن صدا فلز را تشخیص میدهد.

  • تنظیمات تعادل زمین به سه روش قابل تنظیم است در روش اول به صورت دستی میباشد که خود اپراتور آن را انجام میدهد. روش دوم خودکار است که توسط خود دستگاه انجام میشود. روش سوم ردیابی زمین است که تنظیم تعادل زمین توسط دستگاه به طور خودکار انجام میشود اما با تغییرات پیگیر مداوم در زمین در زیر سیم پیچ جستجو جایی که تعادل با نوع زمین، مانند سنگ، سنگ، یا خاک رس مطابقت دارد.

  •  ویژگی iMask به اپراتور این امکان را میدهد تا محدوده خاصی از مقادیر عددی را برای شناسه هدف لغو یا فیلتر کند.

  • ویژگی iSAT  سیگنال‌های خرابی که در محیط های بزرگ کانی‌سازی و همچنین مناطق سنگ داغ تولید میشوند از بین ببرد.
  • ویژگی های تشخیص صدا Tone Break در فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه برای هر فلز یک صدای خاص تولید میکند که این فلزیاب را به یک دستگاه قدرتمند تبدیل میکند.

حالت های جستجو فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو

این فلزیاب قدرتمند با داشتن انواع حالت های جستجو قادر است به جستجو اهداف کوچک و حتی اهداف بزرگ بپردازد در ادامه انواع حالت های جستجو  فلزیاب نقطه زن ایمپکت پرو ساخت Nokta ترکیه را به شما معرفی خواهیم کر که با توجه به نیاز اپراتور میتواند تنظیم شود.

  • حالت جستجوی تمام فلزات GEN
  • تمام فلز با تشخیص GEN صوتی (D)
  • حالت تمایز دو رنگ – DI2
  • حالت تمایز سه رنگ -DI3
  • حالت تمایز چهار رنگ -DI4
  • حالت تمایز چند تن -DI99
  • حالت زمین رسانا – COG
  • حالت جستجوی سکه با کاهش نویز – VLX1
  • حالت جستجوی آثار – VLX2
  • حالت جستجوی استاتیک بدون حرکت سیم پیچ – STA
  • حالت جستجوی ایستا بدون حرکت سیم پیچ با تشخیص صدا STA (D).

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *