فلزیاب نقطه زن ایتراک

فلزیاب نقطه زن ایتراک: Minelab E-TRAC

فلزیاب نقطه زن ایتراک

شرکت ماینلب استرالیا یکی از با سابقه ترین و پیشروترین شرکت های تولید فلزیاب و گنج یاب در دنیا میباشد. این شرکت با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی ها و متخصصان خبره توانسته رنج وسیعی از گنج یاب و فلزیاب ها را برای اپراتوران و کاوشگران حرفه ای تولید میکند. یکی از محصولات خوب و با کیفیت این شرکت فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا میباشد.

این فلزیاب با استفاده از فن آوری FBS) Full Band Spectrum)  و تبعیض SmartfindTM بیشترین راندمان را در کشف فلزات دارد. این فلزیاب از طراحی ارگونومیک و محکمی بهره میبرد که دارای رنگی براق و زیبا میباشد. رابط کاربری این فلزیاب بسیار خلاقانه و کاربرپسند است. برنامه E-TRAC Xchange موجود بر روی دستگاه به شما این امکان را میدهد که با استفاده از فلزیاب خود به کامپیوتر خانگیتان وصل شده و تنظیمات فلزیاب ایتراک E-TRAC ساخت استرالیا خود را دانلود یا آپلود کنید.

هرگز نگران از دست دادن تنظیمات خود نباشید، این فلزیاب  پیشرفته به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان میدهد که با لمس یک دکمه به سرعت در محیط های مختلف  اهداف را شناسایی کنید تا بتوانید زمان کمتری را صرف انجام تنظیمات کنید و زمان بیشتری را در میدان برای کاوش و جستحو صرف کنید.

فلزیاب نقطه زن ایتراک اجسام فلزی با ارزش را در شرایط مختلف زمین معدنی مانند خاکهای بسیار شور، آب دریا، شن و ماسه مرطوب ساحل و شرایط زمینی بسیار مغناطیسی تشخیص میدهد. فلزیاب نقطه زن ایتراک ساخت استرالیا یک فلزیاب بوقی با سیستم کاری VLF میباشد که مناسب برای سکه یابی است و میتوانید تا 1 متر و 50 سانت به کاوش بپردازید. اگر به دنبال فلزیاب ضد آب با قابلیت های پیشرفته هستید این دستگاه انتخاب مناسبی برای شماست لوپ ضد آب این فلزیاب امکان کاوش در آب های کم عمق را برای شما فراهم میکند.

فلزیاب نقطه زن ایتراک

ویژگی فلزیاب نقطه زن ایتراک

  • فلزیاب نقطه زن ایتراک با استفاده از فناوری FBS با فرکانس های همزمان از 1.5 کیلوهرتز تا 100 کیلوهرتز به جستجو میپردازد و این ویژگی به پردازش سیگنال پیشرفته E-TRAC اجازه میدهد تا اطلاعات هدف بیشتری را تجزیه و تحلیل کند تا شناسایی هدف دقیق تر باشد.
  •  قابلیت QuickMaskTM با تنظیم سطح آهن و رسانایی، راهی سریع و ساده برای تشخیص اهداف میباشد.
  • با SmartfindTM میتوانید یک مقیاس دو بعدی منحصر به فرد گرافیکی را مشاهده کنید که برای حذف سیگنال ها از اهداف ناخواسته کار میکند و سیگنال های اهداف مورد نظر را میپذیرد.
  • مقیاس تبعیض با تنظیم مجدد رادیکال، شناسه هدف و نرخ بازیابی اهداف خوب را در عمق بهبود میبخشد.
  • چهار حالت کاربر Minelab از پیش برنامه ریزی شده برای روشن شدن و شناسایی با تنظیمات و الگوهای خاص مناسب برای سکه، سطل زباله، ساحل و آثار.
  • چهار اسلات حالت کاربر تا بتوانید حالت‌ها را متناسب با اولویت‌های هدف خاص و محیط شناسایی خود شخصی‌سازی کنید.
  • سطح تنظیم آستانه تصفیه شده در مقیاس 1-50 برای دقت بیشتر مطابق با نیازهای شما.
  • با نشانگرهای صوتی و تصویری در دو حالت مشخص کنید که اندازه و شناسایی هدف را دقیق تر از همیشه میکند.
    گزینه های تنظیم زمین خنثی و دشوار به شما امکان میدهد به راحتی با شرایط عملیاتی خوش خیم یا چالش برانگیز سازگار شوید.
  • تنظیمات تراکم زباله تضمین میکند که سیگنال‌های نادرست کمتری را در محیط‌های پر سطل زباله تجربه میکنید در حالی که Low برای سایت‌های تمیزتر عالی است.
  • طراحی صفحه کلید و منو کاربر محور سبب استفاده سریع و آسان از دستگاه میشود.
  • صفحه نمایش بصری با وضوح شفاف 72mm x 48mm – برای دید بهینه در همه شرایط نوری طراحی شده است.
  • مجموعه دسته ارگونومیک و کاملاً متعادل، دوره های طولانی تری از تشخیص بدون خستگی را تضمین میکند.
  • کویل ضد آب 11 اینچی دو بعدی ضد آب فوق العاده سبک برای تطبیق پذیری با نقطه گذاری دقیق و دقیق و عمق.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید فلزیاب نقطه زن ایتراک با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *