فلزیاب مولتی کروزر

فلزیاب مولتی کروزر: MAKRO MULTI KRUZER

فلزیاب مولتی کروزر

فلزیاب مولتی کروز بهترین عملکرد و عمق را همراه با طراحی ناهموار و ضد آب خود ارائه میدهد. Multi Kruzer دارای یک عملکرد جستجوی ساحلی با فناوری پیشگام و پیشرفته است که عملکرد بسیار پایداری را در شن و ماسه مرطوب ساحل و حتی زیر آب ارائه میدهد. این دستگاه فلزیاب بوقی با سیستم کاری VLF میباشد که مناسب برای کاوش در عمق های کم و سکه یابی است.

این دستگاه فلزیاب دارای 3 فرکانس عملیاتی قدرتمند 5khz ،14khz و 19khz میباشد که قابلیت تنظیم باتوجه به نیاز اپراتور را برای شما فراهم میکند تا بتوانید انواع اهداف طلا و گنج هارا شناسایی کنید. فلزیاب مولتی کروزر  با جدیدترین فناوری ها و طراحی و ارگونومی قدرتمند عمق و جداسازی پیشرفته ای را ارائه میدهد و نتایج عالی برای جستجو در اختیار شما قرار میدهد.

فلزیاب نقطه زن مولتی کروزر

ویژگی فلزیاب مولتی کروزر

ویژگی های منحصر به فرد فلزیاب نقطه زن کروزر KRUZER این امکان را فراهم میکند تا بتواند حتی کوچکترین طلا ها را در زمین شناسایی کند این ویژگی در کمتر دستگاه فلزیابی دیده میشود همچنین توانایی پیدا کرد اشیاء از جنس فقط طلا را دارد و میتوانید آهن را حذف کنید. این فلزیاب ساخت کمپانی makro میباشد.

Multi Kruzer با 6 توابع جستجو طراحی شده برای یافتن بسیاری از اهداف مختلف مانند سکه ها، اشیاء گرانبها و صندوق های گنج مناسب است همچنین میتواند هدف‌های آهنی کوچکی را مانند میخ، آهن، سیم، پیچ و سایر اجسام فلزی اضافی را حذف و به دنبال یک شی ارزشمند بگردید که این کار سبب کاهش خطا کاوش میشود. این فلزیاب نقطه زن بوقی دارای یک ماشه است که توسط اپراتور برای یافتن آسان نقطه دقیق فعال میشود.

طراحی هوشمندانه این طلایاب آن باعث شده است که آن را بسیار سبک وزن و متعادل کند تا ساعت های طولانی را بدون خسته شدن به گشت و گذار بپردازد. ساخته شده از مواد بادوام و گواهی IP68 آن را در آب و هوای بد و زیر آب مستحکم و غیر قابل تخریب میکند.

حالت جستجو فلزیاب مولتی کروزر

4 حالت جستجو در فلزیاب مولتی کروزر وجود دارد که این امکان را برای کاوشگران فراهم میکند تا در انواع زمین ها با توجه به نیاز اپراتور به کاوش بپردازند و بهترین نتیجه را بگیرند:

  1. حالت Gen (همه فلز): این حالت مناسب برای تشخیص تمامی فلزات میباشد.
  2. حالت سریع: برای مکان های بزرگ مناسب است که با سرعت بیشتری به کاوش بپردازید.
  3. حالت تقویت: برای پیدا کردن اهداف متفاوت به صورت دقیق مناسب است.
  4. حالت میکرو: مناسب برای کوچکترین اجسام طلا میباشد.

مشخصات فلزیاب مولتی کروزر

  • سیستم کاری VLF
  • فرکانس کاری 5khz ،14khz و 19khz
  •  چند سطح برای تشخیص عمق
  •  کارایی بالا و عمق بی نظیر
  • تکنولوژی E.U.D.
  • توانایی تشخیص فقط طلا
  • سرعت بازیابی سریع
  •  باتری داخلی Li-Po
  • به روز رسانی آنلاین سیستم عامل
  • وزن 1.4 کیلوگرم
  • کویل جستجوی متحدالمرکز ضد آب 26×14 سانتی متر (GK26C) و روکش
  • کویل جستجوی DD ضد آب 19×10 سانتی متر (GK19) و روکش

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید فلزیاب مولتی کروزر با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *