فلزیاب سیمپلکس لایت

فلزیاب سیمپلکس لایت: SIMPLEX Lite

فلزیاب سیمپلکس لایت

فلزیاب مشهور جهانی SIMPLEX ساخت کمپانی NOKTA ترکیه در سه مدل مختلف سیمپلکس اولترا، سیمپلکس لایت، سیمپلکس بتا به تولید رسیده است در این مقاله به بررسی جدیدترین مدل دستگاه های نوکتا فلزیاب سیمپلکس لایت میپردازیم که در بسیاری از موارد مانند سخت افزار، نرم افزار، طراحی پیشرفت کرده است.

فلزیاب سیمپلکس لایت شامل همه چیزهایی است که برای شروع ماجراجویی های فلزیاب خود نیاز دارید. عمق فوق العاده و ویژگی های سطح بالا را با قیمت مناسب ارائه میدهد، و اکنون همراه با لوازم جانبی ضروری برای بهبود تجربه تشخیص شما ارائه میشود. طراحی فلزیاب Nokta Simplex Lite به طوری میباشد که قابلیت ضد آب دارد و تا عمق 16 فوت (5 متر) قابلیت کاوش را دارد.

باتری قابل شارژ داخلی فلزیاب نقطه زن سیمپلکس لایت و سیستم عامل قابل ارتقا همچنین وزن سبک 1.2 کیلوگرم (2.6 پوند) و ویژگی های منحصر به فرد این فلزیاب این دستگاه را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. همچنین با قابلیت به‌روزرسانی‌های میان‌افزار (از طریق USB روی رایانه شخصی) به‌روز باشید و بهترین نتیجه را از این فلزیاب بگیرید.

فلزیاب سیمپلکس لایت یک فلزیاب نقطه زن بوقی با سیستم کاری VLF میباشد، این دستگاه ها به دلیل عمق کم و تفکیک قدرتمندی که دارد مناسب برای پیدا کردن سکه میباشد و  به دلیل کارایی آسان این دستگاه حتی افراد مبتدی و حرفه ای میتوانند از ویژگی های این دستگاه قدرتمند استفاده کنند.

فلزیاب سیمپلکس لایت

ویژگی فلزیاب سیمپلکس لایت

نورپردازی فوق العاده فلزیاب نقطه زن سیمپلکس لایت مناسب برای استفاده در زیر آب و دید کم است با قابلیت نور پس زمینه LCD، نور پس زمینه صفحه کلید و چراغ قوه LED شما کاوشگران  میتوانید از این دستگاه فلزیاب در نور کم و حتی زیر آب استفاده کنید. از دیگر ویژگی ها شفت جمع شونده این فلزیاب است که تا 25 اینچ (63 سانتی متر) جمع میشود که حمل و نقل را برای کاربران آسان میکند.

سیستم کاری فلزیاب نقطه زن سیمپلکس لایت به صورت VLF است و با فرکانس کاری 15 کیلوهرتز کار میکند و دارای سه حالت جستجو ALL METAL ،PARK MODE، Beach Mode میباشد همچنین تنظیمان تعادل زمین به صورت دستی یا خودکار انجام میشود که کار را برای کسانی که تنظیم برای آن ها دشوار است راحت میکند.

مشخصات فلزیاب سیمپلکس لایت

  • سیستم کاری VLF
  • فرکانس کاری 15 کیلوهرتز
  • حالت های جستجو زمین، پارک، ساحل، تمام فلز
  • جعبه سیستم
  • کویل/کاور جستجوی DD 9.5×6
  • کابل شارژ و دیتا USB
  • آداپتور ¼ اینچی هدفون
  • محافظ صفحه نمایش
  • شناسه هدف 1-99
  • تعادل زمین خودکار / دستی
  • باتری لیتیوم 2300 میلی آمپر

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید فلزیاب سیمپلکس لایت با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *