بهترین گنج یاب بوقی

طلایاب پالسی بوقی

 طلایاب پالسی بوقی

اگر از کسانی هستید که به جستجو گنج میپردازید حتما اسم فلزیاب پالسی به گوشتان خورده این نوع فلزیاب ها از دسته فلزیاب های بوقی میباشند که قدرت کاوش بالاتری نسبت به سیستم وی ال اف دارد در این مقاله قصد داریم تا برخی از بهترین فلزیاب های پالسی را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم، تا بتوانید یک جستجو حرفه ای را تجربه کنید.

فلزیاب ابزاری است که وجود فلز در نزدیکی آن را تشخیص میدهد. فلزیاب ها برای یافتن اجسام فلزی در سطح، زیر زمین و زیر آب مفید هستند. فلزیاب ها دارای مدل های متفاوتی هستند . طلایاب پالسی بوقی دارای یک جعبه کنترل و یک دسته قابل تنظیم و یک کویل جستجو میباشد که شکل و اندازه های متفاوتی دارند.

طلایاب پالسی بوقی شامل یک لوپ میباشد که بعنوان فرستنده و گیرنده پالس عمل میکند. جهت کاوش باطلایاب پالسی بوقی باید به صورت آهسته و پیوسته به سمت جلو حرکت کرد و با حرکت پویا ( حرکت افقی لوپ بر روی سطح زمین ) منتظر شنیدن صدای بوق حاصل از کشف فلز توسط دستگاه شویم.

کویل طلایاب پالسی بوقی پس از نزدیک شدن به فلز پالسی را از خود ایجاد کرده که با یک صدای بوق جستجوگران را از وجود فلز مطلع میکند هرچه به فلز نزدیکتر باشید صدای بوق دستگاه بلند تر خواهد بود. فلزیاب های بوقی که به عنوان فلزیاب نقطه زن نیز شناخته میشوند دارای دو نوع سیستم کاری هستند ( سیستم کاریPI، سیستم کاری VLF).

تفاوت طلایاب پالسی بوقی با VLF

فلزیاب های VLF که مخفف Very Low Frequency میباشند برای انتشار فرکانس از دو کویل رفت و برگشت با فرکانس پایین جهت فلزیابی استفاده میکنند در واقع سیم پیچ بیرونی به عنوان یک فرستنده عمل کرده و سیگنال های الکترومغناطیس را به سمت زمین منتشر میکند. حال اگر فلزی در زمین وجود داشته باشد فلز یک سیگنال خاص را به بالا ارسال میکند که کویل دستگاه فلزیاب به آن واکنش نشان میدهد که این سیگنال بوسیله سیم پیچ درونی که نقش گیرنده را دارد دریافت میشود.

فلزیاب های PI یا القای پالسی که مخفف Pulse Induction است از یک کویل با استفاده از ایجاد پالس های مغناطیسی به جای سیگنال های فرکانس در تشخیص فلز استفاده میکند. در صورتی که اشیاء فلزی موجود باشد فلز به پالس ایجاد شده توسط دستگاه واکنش نشان میدهد و یک پالس به سمت بالا ارسال میکند و سپس کویل یک پالس الکترومغناطیس معکوس به سمت بالا ایجاد میکند. در واقع این مکانیزم بر اساس سیستم اکو عمل میکند.

طلایاب پالسی بوقی از زمان های قدیم در میان مردم مورد استفاده قرار میگرفته و به دلیل کارایی و عملکرد بالا اکنون توانسته محبوبیت زیادی در بین جستجوگران گنج پیدا کند یکی از قابلیت های فلزیاب بوقی امکان تقکیک فلزات میباشد که باتوجه به ویژگی های فلزیاب خریداری شده متفاوت میباشد.

تفکیک فلزات چه کاربردی میتواند داشته باشد؟ این سوال برای هر کاوشگری ممکن است پیش بیاید در واقع تفکیک فلزات سبب جداسازی فلزات، اهداف، مواد معدنی از دیگر فلزات میشود و از جستجو بیهوده کاوشگران جلوگیری میکند. برای تفکیک و تبعیض در هر نوع فلزاستفاده از عدد VDI الزامی است.

طلایاب پالسی بوقی عمق کاوش بین 3 الی 4 متر و فلزیاب VLF عمق کاوش 1 مترو 50 سانت میباشد. در ادامه دستگاه های بوقی با کیفیت بالا را به شما معرفی خواهیم کرد تا برای خرید فلزیاب بوقی انتخاب راحتی داشته باشید.

عدد VDI چیست؟

عدد VDI در اصل برای تفکیک در دستگاه های فلزیاب تفکیک دار استفاده میشود که میتوان طبق تنظیم عدد VDI نوع و جنس فلز را مشخص کرد. نحوه کار عدد VDI طبقه‌بندی انواع فلزات طلا و نقره و مس و روی و آهن و نیکل و کروم و آلومینیوم و برنز و برنج و حفره و مشتقات آن میباشد و هر عدد وی دی ای VDI را که بر روی فلزیاب تفکیک دار تعیین نمایید فلزیاب نسبت به همان فلز تعیین‌شده از خود واکنش یا پاسخ نشان میدهد.

توجه داشته باشید که عدد VDI در رادار فرکانسی دارای ثبات بالاتری نسبت به مغناطیس است و رادار فرکانسی توان حرکت و نفوذ و قدرت بالایی در تشخیص اهداف از فاصله دور و عمق زیاد را دارا است.

۱ –طلایاب پالسی بوقی کامپکس ایکس ۵

این دستگاه به عنوان محبوب ترین و ارزانترین طلایاب پالسی بوقی مورد استفاده قرار میگیرد که میتواند با ارسال پالس به سطح زیرین زمین و دریافت پالس منعکس شده حاصل از وجود فلز به کشف فلزات بی انجامد. این دستگاه شامل لوپ میباشد که بعنوان فرستنده و گیرنده پالس عمل میکند. جهت کاوش با فلزیاب پالسی کامپکس میبایست به صورت آهسته و پیوسته به سمت جلو حرکت کرده و با حرکت پویا ( حرکت افقی لوپ بر روی سطح زمین ) منتظر شنیدن صدای بوق حاصل از کشف فلز توسط دستگاه شویم.

طلایاب پالسی بوقی کامپکس ایکس 5

مزیت های طلایاب پالسی بوقی کامپکس ایکس ۵ COMPAX X5

از مزیت های قابل توجه این نوع فلزیاب ها میتوان به حساس نبودن آنها در برابر کانی های داخل زمین اشاره کرد که بر خلاف نمونه های دیگر هشداری در برابر این نوع مواد نمیدهد. همچنین این دستگاه ها عمق زنی بیشتری نسبت به بعضی فلزیاب های دیگر به نسبت هزینه کمی که میپردازید نظیر فلزیاب های(VLF) دارند.

۲-طلایاب پالسی بوقی NOVA نوا مدل پلاس

نوا پلاس یکی از جدیدترین دستگاه ها در زمینه طلایاب پالسی بوقی میباشد. این دستگاه از حساس ترین و مطمئن ترین فلزیاب هایی است که در حال حاضر موجود میباشد. این دستگاه حاصل سال ها تلاش و تحقیق میباشد. تلاش های زیادی برای ساخت این مدل دستگاه شده است از جمله امکان طبقه بندی فلزات نیز فراهم شده است.

فلزیاب پالسی نوا NOVA دستگاهی میباشد که جهت کشف هر گونه هدف فلزی مدفون شده در اعماق زمین یا داخل دیوارها و لابه لای صخره ها یا در آب با لوپ ۵۰ ضد آب مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه طوری طراحی شده که میتوان از لوپ های بزرگ و کوچک استفاده کرد.

دستگاه فلزیاب نوا NOVA مدل پلاس با استفاده از پیشرفته ترین قطعات الکترونیک دنیا به صورت دیجیتال عمل میکند و در نوع خود منحصر به فرد میباشد. این دستگاه توسط میکروکنترول های پیشرفته به تجزیه و تحلیل سیگنال ها میپردازد و اهداف واقعی را از غیر واقعی تشخیص میدهد.

طلایاب پالسی بوقی نوا پلاس

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید،اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *