فلزیاب کوچک و قوی

راکت فلزیاب بازرسی بدنی

راکت فلزیاب بازرسی بدنی

راکت فلزیاب بازرسی بدنی یک وسیله الکترونیکی است که برای شناسایی فلزات در خاک یا سطح زمین استفاده میشود این نوع فلزیاب ها از باتری به عنوان منبع تغذیه استفاده میکنند. استفاده از فلزیاب راکتی برای یافتن فلزات مختلف از جمله طلا، نقره، برنج، آهن مناسب است.

این دستگاه فلزیاب به دلیل سادگی کار و قابل حمل بودن آن، برای افراد مختلف ار جمبه علاقمندان به گنج یابی، محققان باستان شناسی، معدن کاران مناسب است. راکت فلزیاب بازرسی بدنی به عنوان فلزیاب دستی و فلزیاب قلمی نیز معروف میباشند این فلزیاب ها در دسته فلزیاب های نقطه زن بوقی قرار میگیرند که عمق کاوش پایینی را در اختیار کاربران آنها قرار میدهد.

راکت فلزیاب بازرسی بدنی با استفاده از اصول الکترومغناطیس و تغییرات میدان مغناطیسی فلزات در خاک یا سطح زمین قادر به شناسایی و تشخیص فلزات هستند. با کمک این دستگاه فلزیاب در زمین های مختلف میتوانید با دقت بالاتری فلزات جا مانده را پیدا کنید. عمق کاوش فلزیاب های راکتی به اندازه، جنس و نوع فلز بستگی دارد هرچه اندازه فلز مورد نظر شما بزرگتر باشد مقدار عمقی را که میتواند کشف کند بیشتر خواهد بود. استفاده از فلزیاب راکتی به عنوان یک وسیله کاربردی برای گنج یابان، معدن کاران و سایر افراد علاقمند به گنج یافتن فلزات ارزشمند است، و به عنوان یک فلزیاب مکمل در کنار فلزیاب پالسی و  فلزیاب تصویری قرار میگیرد.

باتوجه به اینکه راکت فلزیاب بازرسی بدنی دارای وزن سبک و ابعاد کوچکی هستند حمل و نقل را برای شما راحت میکند و میتوانید دستگاه را به هرجایی که نیاز دارید ببرید و به جستجو و یافتن اشیاء فلزی بپردازید. این فلزیاب ها قابلیت تفکیک نداشته و با رسیدن به هرگونه فلز با صدای بوق و یا لرزش شما را از وجود فلز مطلع میکند. از دیگر کارایی های فلزیاب راکتی میتوان به استفاده از آنها به عنوان یک وسیله امنیتی جهت کنترل ورود و خروج در مکان هایی مانند ارگان نظامی، ادارات، فرودگاه، جلسات آزمون کنکور اشاره کرد.

در نتیجه راکت فلزیاب بازرسی بدنی به عنوان یک وسیله کاربردی و موثر برای یافتن فلزات موجود در زمین و سطح خاک هستند و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

فلزیاب ها کارایی های متفاوتی در زمینه های مختلف مانند دفینه یابی، گنج یابی و امنیتی دارند برای کارهای امنیتی در فرودگاها، استادیوم، سازمان ها، سفارت خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد تا از ورود و خروج اشیاء الکتریکی و فلزی غیر مجاز جلوگیری کند. این دستگاه ها به دلیل استفاده آسان، وزن سبک، سایز کوچک و قابل حمل بودن توجه بسیاری از کاوشگران را به خود جلب کرده است.

از فلزیاب های دستی میتوان در محیط های خیس، خاکی استفاده کرد از مزیت های این نوع دستگاها میتوان به کارایی ساده آنها اشاره کرد این دستگاها نیاز به تنظیمات خاصی ندارند این دستگاه ها دارای حساسیت بالایی بوده و توسط ارتعاش فلز یا قطعه الکتریکی از بدن میتواند هر وسیله فلزی و الکتریکی  را تشخیص دهد و برای پیدا کردن اشیاء کوچک مانند سکه از آنها استفاده میکنند.

معرفی راکت فلزیاب بازرسی بدنی

نحوه کار راکت فلزیاب بازرسی بدنی

این دستگاه ها با پیدا کردن تغییر شکل میدان مغناطیسی که توسط خود دستگاه انجام میشود، توانایی پیدا کردن انواع فلزات را بوسیله  صدای بوق و یا لرزش دارد. کار با فلزیاب دستی (راکتی) بسیار ساده است پس از  خرید فلزیاب دستی و روشن کردن دستگاه باید حالت کار دستگاه را مشخص کنید که با بوق کار کند یا ویبره و سپس دستگاه را در نقطه مورد نظر بازرسی قرار میدهیم.

کاربرد راکت فلزیاب بازرسی بدنی

  • تشخیص انواع قطعات و لوازم الکترونیکی و الکتریکی
  • جستجوی مین و مواد منفجره
  • پاکسازی محل ها بعد از انفجار
  • جستجوی فلزات در انواع محیط های صنعتی
  • بازرسی بدنی
  • مکمل فلزیابی و گنج یابی

نکات استفاده بعد از خرید راکت فلزیاب بازرسی بدنی

نکاتی که جهت حفظ و نگهداری پس از خرید فلزیاب دستی باید رعایت کنید:

  1. به این موضوع توجه داشته باشید که دستگاه ضربه نخورد و داخل کیف کمری دستگاه نگهداری شود.
  2. یکی از نکات مهم مدت زمانی که دستگاه و داخل شارژ قرار میدهید این زمان بیشتر از 1.5 الی 2 ساعت نباشد زیرا سبب خرابی دستگاه و باتری آن میشود.
  3. در صورتی که مدت زیادی از دستگاه استفاده نمیکنید باتری را از دستگاه خارج کنید تا سولفاته نشود و برد دستگاه آسیب نبیند.
  4. قبل کار با دستگاه به این نکته توجه کنید که باتری دستگاه پر باشد تا دستگاه دقیق تر و بهتر کار کند.
  5. برای شارژ دستگاه از آداپتور خود دستگاه و محافظ برق استقاده کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *