اسکنر تصویری توربو 20000

بهترین گنج یاب تصویری

بهترین گنج یاب تصویری

انتخاب بهترین گنج یاب تصویری با توجه به نیاز اپراتور متفاوت میباشد و برای خرید فلزیاب تصویری باید فاکتورهای از جمله محدوده قیمت، کیفیت اسکن، کیفیت صفحه نمایش را مد نظر قرار میدهید و سپس با میزان بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید از مراکز معتبر کنید. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی هایی بهترین گنج یاب تصویری باید داشته باشد را بر میشمریم تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

بهترین کمپانی های تولید کننده گنج یاب تصویری کمپانی های آلمانی هستند شرکت  OKM آلمان تعداد زیادی از گنج یاب های تصویری را تولید و روانه بازار کرده اند که محبوبیت بسیاری بین کاوشگران دارد اما توجه داشته باشید دستگاه های خارجی در ایران شامل گارانتی نمیشوند و به دلیل واردات سخت قیمت بالایی نسبت به کارایی دستگاه فلزیاب دارد و مناسب برای خاک ایران نیست.

شرکت فلزیاب افشار با استفاده از قطعات خارجی و تکنولوژی های شرکت OKM دستگاه های فلزیاب تصویری را تولید کرده که با قیمتی که دارد میتواند کارایی چشم گیری را ارائه دهد.

فلزیاب تصویری توربو 20000

ویژگی هایی که بهترین گنج باب تصویری باید داشته باشد

  • باید عمق نفوذ بالای 10 متر را داشته باشد (توجه کنید که عمق نفوذ های نجومی ۳۰ متر و ۴۰ متر و … دروغی بیش نیستند)
  • دارای نشانگر عمق کاوش باشد
  • داری نشانگر حساسیت باشد و قابلیت تنظیم و تغییر میزان حساسیت را داشته باشد
  • قابلیت تشخیص فلز با ارزش و بی ارزش را داشته باشد
  • ویژگی حذف ذرات ناخواسته را داشته باشد(این عامل سبب افزایش دقت دستگاه میشود)
  • تصویری بودن دستگاه فلزیاب یک قابلیت اضافه و کمکی است و علاوه بر تشخیص فلز قابلیت نمایش تصویر سه بعدی را دارد.
  • سبک و کم حجم باشد این عامل سبب میشود که علاوه بر حمل آسان، نگهداری از آن نیز راحت تر شود
  • یک باور غلط و رایج در بین خریداران این است که هر چه قیمت یک چیزی بیشتر باشد بهتر و با کیفیت تر است.سعی کنید این باور غلط را از خود دور کنید!

معرفی بهترین گنج یاب تصویری

بهترین گنج یاب تصویری را میتوان گنج یاب توربو ۲۰۰۰۰ دانست که از بسیاری از جهات از نمونه های مشابه خود مانند فلزیاب فیوچر آی ۱۶۰ بهتر عمل میکند و دلیل آن نیز طراحی این دستگاه بر اساس ویژگی های خاک ایران است و در زمین های معدنی ایران دارای خطای بسیار پایینتری است.

با خرید دستگاه فلزیاب تصویری توربو ۲۰۰۰۰ شما دارایبهترین گنج یاب تصویری با برترین تکنولوژی شده اید که با توجه به امکانات و تجهیزات مورد استفاده در این سیستم شما عملکرد این دستگاه را در هیج کجای دنیا و در هیچ دستگاه تصویری دیگیری نمیتوانید بیابید.

قویترین فلزیاب تصویری  اساس متد پردازش و تحلیل سیگنال هایی هست با بالاترین دقت در جهت کشف ناهنجاری  اشیا و فلزات مدفون در زمین بدون خطا میباشد. همراه این محصول نرم افزار تخصصی و جامع جهت کشف هوشمند، بررسی و ارزیابی و تحلیل نتایج ارائه میشود.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان بهترین گنج یاب تصویری با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *