مقایسه فلزیاب تصویری و بوقی

بهترین فلزیاب برای مناطق کوهستانی

بهترین فلزیاب برای مناطق کوهستانی

امروزه شرکت های زیادی هستند که دستگاه های فلزیاب تولید میکنند و دستگاه های ساخته شده توسط این شرکت ها در بازار جهانی و در بین کاوشگران  بسیار محبوب هستند اما ممکنه برخی از این دستگاه های تولید شده عملکرد مورد نظر شما را نداشته باشند، همچنین محیطی که کاوشگران در آن به جستجو میپردازند در کارایی دستگاه فلزیاب مهم میباشد.

برای مثال یک دستگاه امکان دارد برای یک محیط مناسب باشد ولی در محیط دیگر کارایی ضعیف تری داشته باشد و دچار خطا شود دستگاهی که در محیط های ساحلی و آب شوربا آن به کاوش میپردازد باید دستگاه متفاوتی با دستگاه فلزیاب برای مناطق کوهستانی باشد.

خاک ایران دارای مواد معدنی زیادی است و دستگاه های خارجی که برای دفینه یابی و گنج یابی است با شرایط  اقلیمی وبرای جنس خاک ایران طراحی نشده است به همین دلیل در هنگام خرید دستگاه فلزیاب خارجی باید به این نکته نیز توجه کنید.

دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلفی هستند از پر کارآمد ترین دستگاه های فلزیاب میتوان به فلزیاب پالسی و VLF اشاره کرد فلزیاب های VLF برای پیدا کردن اشیاء در عمق کم مثلا 1 متر میباشد اما فلزیاب پالسی برای پیدا کردن اشیاء در عمق های بیشتر کاربرد دارد ولی توانایی تشخیص فلزیاب ریز را ندارد و به دلیل داشتن تفکیک حساسیت کمتری به مواد معدنی داخل خاک نشان میدهد به همین دلیل برای خاک ایران مناسب میباشد.

خرید بهترین فلزیاب برای مناطق کوهستانی

برای کاوش در محیط های کوهستانی باید به این نکته توجه داشته باشید که دفینه یابی در این مناطق شانس موفقیت شما را بالا میبرد ولی کار در این مناطق سخت میباشد به دلیل مواد معدنی موجود در خاک ایران نیاز به تمیرین دارید تا اپراتور حرفه ای شوید و درصد خطا را کاهش دهید.

برای خرید بهترین فلزیاب برای مناطق کوهستانی به این نکته توجه داشته باشید که دستگاهی که خریداری میکنید مناسب با جنس خاک و سنگ ایران باشد.در مناطق بزرگ میتوانید از یک فلزیاب شعاع زن استفاده کرده محدوده تقریبی را پیدا کنید و سپس با یک فلزیاب نقطه زن محل دقیق دفینه را پیدا کنید.

میتوان گفت ببهترین فلزیاب برای مناطق کوهستانی فلزیاب های پالسی هستند به دلیل وجود غار ها و شکاف هایی که در مناطق کوهستانی هست نیاز به دستگاهی دارید که علاوه برحساسیت و دقت بالا عمق کاوش بالایی داشته باشد.

معرفی بهترین فلزیاب برای مناطق کوهستانی

فلزیاب نوا پلاس

فلزیاب کامپکس ایکس 5

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *