اسکنر تصویری توربو 20000

بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

 بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

 بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان  که با نام گنج یاب نیز شناخته میشود قادر است تا همانند دستگاه فلزیاب تمامی فلزات را در زیر سطوح مختلف پیدا کند اما وجه تمایز آن با فلزیاب های معمول در این است که قادر است تا ارزشمند بودن هدف را نیز مشخص کند. در ادامه به معرفی بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهانی میپردازیم.

به بیان ساده تر فلزیاب تصویری هنگام پیدا کردن هدف میتواند تشخیص دهد که فلز کشف شده طلا است یا سایز فلزات بی ارزش و به دلیل برخورداری از این تکنولوژی نیز دارای قیمتی بالاتر از سایر دستگاههای فلزیاب میباشد. تشخیص در بهترین طلایاب تصویری با استفاده از یک نرم افزار تخصصی انجام میشود.

با استفاده از این نرم افزار میتوانید علاوه بر تشخیص اهداف با ارزش یک تصویری سه بعدی از محل کاوش را مشاهده کنید و اطلاعات مفیدی را بدست آورید. اتصال این دستگاه ها از طریق بلوتوث به لپ تاپ میباشد.

نحوه کار بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

 در دستگاههای طلایاب تصویری سنسور های مگنومتر کار جستجو اطلاعات دریافتی را به یک نرم افزار واسط که در اکثر دستگاههای فلزیاب نرم افزار ویژوالایزر کمپانی OKM آلمان استفاده میشود، انجام میدهد که پس از پردازش و خطاگیری یک تصویر خروجی رنگی به اپراتور فلزیاب ارائه میدهد که شامل اطلاعاتی همچون شکل حدودی هدف، عمق هدف و ابعاد آن است و باعث میشود تا اپراتور گنج یاب انتخاب آگاهانه تری را داشته باشد.

معرفی بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

یکی از بهترین طلایاب تصویری را میتوان فلزیاب تصویری توربو 2000  نام برد در کنار این دستگاه یک لایو اسکن وجود دارد که به شما امکان میدهد تا اهداف زیر زمین را به صورت زنده مشاهده نمایید با این فلزیاب میتوانید تمامی دفینه ها را پیدا کنید.

طلایاب توربو 20000 قابلیت ذخیره تصاویر اسکن را به شما میدهد تا تصاویر حاصل از اسکن را ذخیره و بعدا مورد برسی قرار دهید. در ساخت این فلزیاب از بهترین متریال های اولیه استفاده شده که کیفیت را تا چند برابر افزایش میدهد.

اگر از زمین شناسان حرفه ای هستید این دستگاه مناسب شما میباشد داده های حاصل از اسکن به صورت تیف رنگی میباشد که نیاز به تحلیل یک زمین شناس میباشد. اما نگران نباشید اگر دستگاه را از نمایندگی فلزیاب افشار خرید نمایبد آموزش این دستگاه را به صورت رایگان همراه با دفترچه های فارسی آموزش ساده از مبتدی تا حرفه ای از کارشناسان ما دریافت خواهید نمود.

فلزیاب تصویری توربو 20000

 معرفی بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان با کارایی بالا و قیمت مناسب

اسکنر فلزیاب تصویری ایکس دبلیو

اسکنر فلزیاب تصویری G3-6500

اسکنر فلزیاب تصویری توربو 18000

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

خرید فلزیاب از شرکت غرب

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *