بهترین دستگاه طلایاب

بهترین دستگاه طلایاب

بهترین دستگاه طلایاب

شاید این سؤال برای هر کاوشگر گنجی بوجود بیاد که بهترین دستگاه طلایاب چه دستگاهی میباشد، امروزه انواع دستگاه های گنج یاب به تولید رسیده که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. بهترین دستگاه طلایاب با توجه به نیاز شما و کارایی که از دستگاه میخواهید متفاوت است. ما مجموعه ای از دقیق ترین دستگاه گنج یاب را در این مقاله به شما معرفی میکنیم.

خیلی از اپراتور ها بر این باور هستند که دستگاه های تولید کمپانی های خارجی بهترین دستگاه طلایاب هستند ولی این باور کاملا غلط است، دستگاه های خارجی توانایی کاوش در خاک ایران را ندارند و نمیتوانند عملکرد مورد نظر شمارا ارائه دهد. بسیاری از دستگاه های مونتاژ شده در ایران قابلیت های بالایی دارند.

حتی برخی از دستگاه های مونتاژ شده بر اساس نظر خریداران توانایی و قدرت کاوش بالاتری داشته، فقط توجه داشته باشید که این نوع فلزیاب هارا از شرکت های معتبر خریداری کنید تا در ساخت آنها از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده شده باشد و دارای گارانتی باشد.

معرفی بهترین دستگاه طلایاب 2024

بهترین دستگاه طلایاب تصویری

فلزیاب های تصویری دارای عمق کاوش بالا هستند این نوع دستگاه های گنج یاب توانایی تشخیص طلا جدید را نداشته و فقط اشیاء قدیمی که در زیر خاک مدفون بودند را شناسایی مبکند، از ویژگی هایی که این نوع دستگاه ها را محبوب میکند نمایش تصویر سه بعدی از اسکن گرفته شده میباشد که به اپراتور یک نمای کلی از محل اسکن شده نمایش میدهد.

اپراتور با کمک این تصویر میاواند با ارزش یا بی ارزش بودن هدف را تشخیص دهد و از حفاری الکی جلوگیری کند، این فلزیاب ها با یک نرم افزار مخصوص که بر روی لپ تاپ نصب میشود کار میکند و اطلاعات مورد نیاز اپراتور را به او ارائه میدهد همچنین قدرت تشخیص حفره، اتاقک و غار را دارد.

بهترین دستگاه طلایاب تصویری توربو 200000

بهترین دستگاه طلایاب پالسی

فلزیاب های بوقی دارای سیستم کاری پالسی و VLF میباشند فلزیاب های پالسی دارای عمق کاوش بالاتری نسبت به VLF هستند و بالانس آت ها باتوجه به نوع دستگاه به صورت دستی و یا اتوماتیک متفاوت است. این نوع فلزیاب ها با استفاده از کویل جستجو به کاوش میپردازند و عمق کاوش 3 الی 4 متر را برای شما فراهم میکند، از این فلزیاب ها یه عنوان فلزیاب نقطه زن برای تشخیص محل دقیق اهداف استفاده میشود.

بهترین دستگاه طلایاب بوقی نوا پلاس

بهترین دستگاه طلایاب شعاع زن

فلزیاب های شعاع زن به عنوان فلزیاب دوربرد نیز شناخته میشوند این نوع دستگاه ها مناسب برای مکان های وسیع است که در آن نقطه مشخصی وجود ندارد با این نوع دستگاه ها میتوانید محدوده کاوش را کوچک کنید تا به راحتی بتوانید با یک فلزیاب نقطه زن به جستجو دقیق تر بپردازید.

  • فلزیاب هفت آنتن AKS
  • فلزیاب تک آنتن AKS
  • ردیاب مگ پرسون

بهترین دستگاه طلایاب شعاع زن AKS هفت آنتن

بهترین دستگاه طلایاب دوکاره

فلزیاب کامپکس ایکس 6 یک فلزیاب دو کاره است که قابلیت نقطه زنی و شعاع زنی را برای اپراتور با خرید یک دستگاه فراهم میکند این فلزیاب با قیمت مناسبی که دارد عملکرد بالایی را برای شما فراهم میکند.

بهترین دستگاه طلایاب دوکاره کامپکس ایکس ۶

خرید بهترین دستگاه طلایاب

برای خرید بهترین دستگاه طلایاب باید برخی از موارد را در نظر بگیرید در ابتدا هدف خود را از کاوش مشخص کنید، بسیاری از جستجو گران گنج بر این باور هستند که هرچه قیمت یک دستگاه بالاتر باشد دستگاه بهتری است اما در واقعیت این تفکر اشتباه است. برای مثال کسانی که در قبر به کاوش میپردازند نیار به کاوش در عمق بالا را ندارند.

افرادی که به دنبال سکه یا کاوش قبر هستند معمولا دستگاه با تکنولوژی VLF  را برای کاوش دفینه انتخاب میکنند، اما کسانی که نیاز به کاوش در عمق های بالاتر را دارند از فلزیاب پالسی یا تصویری استفاده میکنند. پس میتوان گفت انتخاب یک دستگاه به عنوان دقیق ترین دستگاه گنج یاب در همه شرایط امری کاملاً اشتباه و غیر کارشناسانه است.

مورد دیگه ای که باید آن را در نظر داشته باشید بودجه خود را برای خرید فلزیاب را در نظر بگیرید، دستگاه های با قدرت و دقت فراوان در بازار بسیار است اما شما باید با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید فلزیاب دارید بهترین مدل را انتخاب کنید. اگر اطلاعاتی درباره دستگاه ها ندارید میتوانید از مشاوره رایگان ما در هنگام خرید استفاده کنید.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام میشود.

شرکت فلزیاب غرب نمایندگی معتبر خرید و فروش بهترین دستگاه های طلایاب، گنج یاب، فلزیاب با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای خرید راحت مشتریان امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلف بوقی، تصویری، شعاع زن میباشند که هرکدام دارای کارایی متفاوتی هستند.

اگر از افرادی هستید که تازه به جستجو گنج علاقه پیدا کردید، اطلاعات کافی درباره خرید دستگاه ندارید و به دلیل زیاد بودن تنوع دستگاه ها نمیدانید چه دستگاهی خریداری کنید میتوانید به کمک مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز خود مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید.

مهندسین شرکت فلزیاب غرب با توجه به نیاز شما برای جستجو یک دستگاه با عملکرد بالا را به شما معرفی میکنند. توجه داشته باشید که پس از خرید دستگاه آموزش رایگان کار با فلزیاب را به شما آموزش داده و در صورت سؤال میتوانید با پشتیبانان ما در تماس باشید تا به یک اپراتور حرفه ای تبدیل شوید.

شماره تماس همه روزه 9 الی 17

برای مشاوره رایگان خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان شرکت فلزیاب غرب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس برای خرید انواع دستگاه های فلزیاب بوقی، فلزیاب تصویری،

فلزیاب شعاع زن، فلزیاب پین پوینتر، تعمیر فلزیاب، ارتقا فلزیاب، اجاره فلزیاب

09303580080

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

اینستاگرام شرکت فلزیاب غرب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *